PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS
- Pirkėjas gali atsisakyti įsigytos prekės (-ių) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo jos pristatymo dienos.
- Jei Jums buvo pristatyta nekokybiška prekė (-ės) , informuokite mus apie tai el. paštu [email protected] arba telefonu +37063001289
- . Paaiškėjus, kad minėta prekė yra nekokybiška, sutarsime apie jos pakeitimo galimybes nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo dienos.
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė, kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas.
- Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.